Uvod

Većini tvrtki koje se bave B2B prodajom klijenti, kupci ili korisnici u pravili ne prilaze sami i automatski kupuju, već je potreban aktivan pristup koji nerijetko obuhvaća kompletan prodajni proces koji započinje analizom potencijalnih klijenata, prvim kontaktima, dok je zaključivanje prodaje samo potvrda dobro obavljenih prethodnih koraka, a nikako ne i kraj procesa.

Postaviti prodajni plan je izazovno, a ostvariti ga još je složenije.

Mnogo se vlasnika, menadžera, KAM-ova, prodajnih predstavnika i „komercijalista“ svakodnevno hvata ukoštac s ostvarenjem prodaje. Prodaja je danas, više nego ikad, jedno od najzahtjevnijih zanimanja. Sama riječ prodaja zvuči daleko jednostavnije od onog što zapravo obuhvaća.

Učinkovitoj organizaciji prodaje danas mnoge uspješne tvrtke pristupaju vrlo sustavno i uz maksimalno poštovanje, jer nema više vremena, prostora i rezerve u prodaji se ponašati drukčije.

Odnosi s klijentima ključ su uspjeha današnjih tvrtki. Client Management i Customer Service u fokusu su modernih tvrtki. To je iznimno važan izvor konkurentske prednosti i element razlikovanja od konkurencije. Radi se o integriranoj strategiji u koju su uključeni svi odjeli tvrtke i koja nam omogućava dugoročno savjetodavno partnerstvo s klijentima.

Što je to prodajni kompas?

Prodajni kompas je web aplikacija/alat koji vam omogućava jednostavni pregled prodajnog potencijala pojedinog prodajnog teritorija te planirane prodajne aktivnosti na pojedinom prodajnom teritoriju kako bi lakše upravljali prodajom i prodajnim planovima

Više o alatu Prodajni kompas – ovdje

Prednosti za korisnike

  • lakše planiranje prodajnih ciljeva po kupcima i teritorijima
  • praćenje prodaje u odnosu na planove
  • poduzimanje odgovarajućih korektivnih akcija u slučaju odstupanja od planova
  • svi kontakti ostaju tvrtki u slučaju raskida radnog odnosa s trgovačkim predstavnikom
  • uvid u projiciranu prodaju u odnosu na plan i koliko je realna
  • procjena potencijala prodaje u odnosu na zadane prodajne ciljeve

Način provedbe

Za Vas možemo:

  1. samostalno odraditi sve aktivnosti implementacije projekta „Pametno upravljanje prodajom“
    ili
  2. pružiti savjetovanje i konzultacije koordinatorima unutar tvrtke prilikom implementacije sustava upravljanja prodajom

Rado ćemo Vam pružiti više informacija. Obratite nam se s povjerenjem.

Obratite nam se s povjerenjem

Rado ćemo Vam pružiti više informacija ili poslati ponudu.