Gdje i kada možemo raditi?

U prostorijama klijenta ili posebno prilagođenim prostorijama izvan tvrtke u terminima koje zajednički dogovorimo s klijentima.

Kako radimo?

U izdvojenim učionicama (u poslovnom prostoru poslodavca ili izvođača), u opuštenoj atmosferi, korištenjem modernih metoda (predavanja, vježbi, igranja uloga, međusobna razmjena znanja i iskustava rada u grupama na interaktivan način. Pozitivnim pristupom nastoji se pridobiti povjerenje svakog sudionika i prezentirati mu prednosti novih alata i ulaganja poslodavca u njihove vještine i razvoj.

Koju korist vam nose radionice?

Stjecanje znanja i vještina iz područja vođenja, motiviranja i izgradnje tima, prodajne orijentacije, samo su neke od koristi koje će dobiti vaši zaposlenici dok će njihovom primjenom vaša tvrtka ostvariti kompetitivnu prednost, kroz porast prodaje i zadovoljstvo klijenata što sve zajedno doprinosi povećanju profita. Također, nakon završetka izradit ćemo izvještaj o održanoj radionici kako biste dobili uvid u procjenu koristi od održane radionice sa stanovišta zaposlenika, a također, i edukatora.

Što je najvažnije napomenuti?

Ponuda sadržaja radionica nije fiksno određena već vam omogućava da zajednički kreiramo program i elemente koji najbolje odgovaraju specifičnim potrebama vaše tvrtke. Osim predloženih elemenata od strane predavača vrlo kvalitetno ćemo nastojati ukomponirati sadržaje koje biste željeli nenametljivo i afirmativno prenijeti svojim zaposlenicima tako da kroz metode rada sami dođu do zaključka i izgovarajući ih, a zaključene činjenice prihvate kao svoje vlastite. Vama to daje mogućnost formiranja zaposlenika tako da oni u svakodnevnom radu djeluju na način kako biste vi djelovali da to činite sami.

Analiza trening potreba

S obzirom na to da postoji velik broj mogućnosti i kombinacija, a u želji da što efikasnije kreiramo kvalitetnu radionicu posebno prilagođenu potrebama vaše tvrtke, ako ste zainteresirani, zamolili bi vas da odgovorite na nekoliko pitanja:

  1. Koliko zaposlenika zapošljavate?
  2. Koja je struktura zaposlenika?
  3. Koliko razina menadžmenta postoji i koliko je zaposlenika zaposleno na svakoj razini?
  4. Koliko zaposlenika radi u neposrednoj prodaji?
  5. Koje kompetencije (znanja, vještine i stavove) očekujete od koje razine svojih zaposlenika?
  6. Kakvo je radno iskustvo vaših zaposlenika?
  7. Koje edukacije su zaposlenici pohađali i kada?
  8. Koja znanja, vještine i stavove želite postići na organizacijskom nivou (dakle radionica važna svim zaposlenicima), koja na nivou određenih projekata, a koja kod zaposlenika u određenim odjelima?
  9. Gdje biste voljeli održavati treninge (unutar prostorija tvrtke/u prostorijama koje organizira predavač)?
  10. Koliko dana/sati zaposlenici mogu izostati s posla u cilju obrazovanja?
  11. U kojem razdoblju biste volje odraditi sve radionice s istom tematikom?
  12. Koju posebnu poruku želite prenijeti svojim zaposlenicima na afirmativan i optimističan način?

Ulaganje u znanja i vještine zaposlenika osigurava uspjeh i dugoročne rezultate svake tvrtke. Klijent je zadovoljan kada se ispune njegova očekivanja. A kako znati što to klijent očekuje? Radionice nude odgovor upravo na to pitanje. Dobro došli!