Ciklus vještina zaposlenika 21. stoljeća

E-learning (online učenje) u 15 modula

Istraživanje koje su proveli Sveučilište Harvard, Zaklada Carnegie i Istraživački centar Stanford (na osnovu statistike izvučene iz Studije inženjerskog obrazovanja, čiji je autor Charles Riborg Mann, a koje je objavila Zaklada Carnegie), pokazalo je da 85% uspjeha u poslu dolazi od dobro razvijenih tzv. mekih vještina (soft skills) i interpersonalnih vještina, a samo 15% uspjeha u poslu dolazi od tehničkih vještina i znanja (tvrde vještine).
Stoga smo razvili ovaj program e-learninga od 15 modula koji će vam pomoći u stjecanju znanja i vještina nekih od najpotrebnijih i najpoželjnijih mekih vještina zaposlenika 21. stoljeća prema istraživanju Harvard University, a koje će vam biti korisna u vašem osobnom rastu, razvoju i napredovanju u karijeri.

Moduli

KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE

Komunikacijske vještine su najvažnije meke vještine. Sve druge meke vještine temelje se na našoj sposobnosti jasne i profesionalne komunikacije. One nam omogućavaju opstanak i razvoj na današnjem tržištu. Kod učenja o komunikacijskim vještinama često se fokusiramo na svladavanje govornih vještina ili vještina pisanja, no to nisu jedini elementi komunikacije. Komunikacija je mnogo više od samog slanja poruke. Ona je i sposobnost primanja poruke, aktivnog slušanja, mogućnost da čujemo i ono „što nije bilo rečeno“. Sam način na koji „isporučujemo“ poruku razlikuje uspješne od manje uspješnih zaposlenika.

Kroz naše e-učenje možete usavršiti svoje komunikacijske vještine i postaviti odlične temelje za stjecanje drugih važnih mekih vještina.

ASERTIVNOST I SAMOPOUZDANJE

Asertivnost i samopouzdanje satkani su od važnih međuljudskih vještina, osobito komunikacijskih i socijalnih vještina.

Asertivnost nam omogućava zauzimanje za vlastita prava na miran i pozitivan način bez ugrožavanja prava sugovornika. Zauzimanje za osobna prava činimo prikladno i iskreno izražavajući svoje osobne misli, stavove i osjećaje te otvoreno prihvaćajući misli, stavove i osjećaje svojih sugovornika.

Uz razvoj asertivnosti, važno nam je razvijati samopouzdanje koje nam omogućava postaviti i ostvariti svoje ciljeve te nam pruža stabilnost u izazovnim situacijama.

Razvijanje asertivnosti i samopouzdanja važno nam je kako u poslovnom tako i u privatnom životu. Osobito je potrebno prilikom težnje napredovanju ili pak na voditeljskim pozicijama.

UČINKOVITO UČENJE ODRASLIH

Učenje djece i učenje odraslih uvelike se razlikuje. Dok se djeca s mnogim znanjima susreću po prvi puta, odrasli su već stekli određena znanja i životna iskustva.

Što motivira odraslu osobu na učenje? Radoznalost ili potreba za aktivnošću i promjenom? Uobičajena motivacija i ciljevi su napredak u karijeri, mogućnost povećanja primanja i osobni razvoj.

Odrasli često traže svrhu u novim edukacijama i usmjereni su prema cilju. Uglavnom žele samostalnost i praktičnost u procesu učenja kako bi efikasno uklopili učenje u brojne obveze.

Ovaj modul vam može pomoći naučiti upravo kako učinkovito učiti i biti u korak sa suvremenim znanjima na današnjem tržištu rada.

POSTAVLJANJE CILJEVA I OBAVLJANJE POSLOVA

Svi imamo svoje snove i ciljeve. Međutim, za postizanje osobnih i profesionalnih ciljeva potrebno je planiranje i djelovanje. Kako upravljati vremenom i postavljati realne ciljeve te tako povećati šansu za uspjeh u svakom području života, to je vještina koja se može naučiti.

Slijedeći savjete iz ovog modula lakše ćete povećati produktivnost, uspješno postaviti i ostvariti svoje ciljeve te češće dovršiti započete poslove.

EMOCIONALNA INTELIGENCIJA

Emocionalna inteligencija često se proglašava glavnim čimbenikom koji određuje uspjeh. Definirana je kao skup kompetencija koje pokazuju sposobnost koju čovjek ima kako bi mogao prepoznati svoje ponašanje, raspoloženje i stavove te njima najbolje upravljati u skladu sa situacijom. Emocionalna inteligencija može se učinkovito koristiti u poslu, ali i
privatni život može učiniti ugodnijim i kvalitetnijim.

Ovaj modul nam pomaže da budemo emocionalno inteligentniji na svojim radnim mjestima. Zaposlenik s visokom emocionalnom inteligencijom može upravljati vlastitim emocijama, učinkovito komunicirati s drugima, dobro se nositi s promjenama, rješavati probleme i čak biti duhovit u cilju opuštanja napete situacije. Takav zaposlenik je također empatičan te ostaje optimističan čak i u slučaju poteškoća. Voli se educirati, uvjerljiv je u prodajnoj situaciji i uspješan u rješavanju reklamacija.

UPRAVLJANJE VREMENOM

Obično većina edukacija o upravljanju vremenom započinje postavljanjem ciljeva. Ti se ciljevi zapisuju te se mogu raščlaniti u projekt, akcijski plan ili čak listu jednostavnih zadataka. Tada se aktivnosti ocjenjuju na temelju hitnosti i važnosti, dodjeljuju prioriteti i postavljaju rokovi.

Ovaj proces rezultira listom zadataka ili kalendarom aktivnosti. Kako je postavljanje ciljeva i obavljanje poslova obrađeno u zasebnom modulu (Modul 4), ovaj je modul više posvećen planiranju, delegiranju, upravljanju sastancima, uspostavljanju rutina te alatima za bolju organizaciju.

TIMSKI RAD

Čak i ako većinu vremena radimo prilično samostalno, neizbježno moram raditi i s drugima. Pronalaženje načina za izgradnju timova koji na najučinkovitiji i najtočniji način ostvaruju ono što treba učiniti često je izazov, pogotovo kada okupljamo članove tima s različitom razinom vještina.

Timovi su nezaobilazni u bilo kojem poslu. Ključ uspješnog timskog rada i vođenja tima je razumijevanje važnosti kemije između članova tima. Nije dovoljno imati grupu ljudi koja radi na projektu—ljudi se moraju međusobno povezati i uskladiti svoje jake strane. Također, u poslovnom svijetu sve su važniji virtualni timovi. Naučiti sudjelovati, ili pak upravljati timom kojeg fizički ne možemo vidjeti svaki dan, može biti teško.

Postoje neke osnovne tehnike koje možemo koristiti prilikom organiziranja tima ili rada u timu. Cilj je stvoriti povezanu zajednicu koja ističe svačije talente i osigurava da svaka osoba doprinosi timskom radu. Na taj se način u svakom projektu povećava produktivnost u radu i pruža nova perspektiva.

UPRAVLJANJE PROMJENAMA

Što je promjena? Jednostavna definicija promjene je da je to čin ili proces kroz koji nešto postaje drugačije. Isto tako, promjena je konstanta u mnogim dijelovima naših života. Tehnologija, procesi, ljudi, ideje i metode često se mijenjaju svuda oko nas, utječući na način na koji izvršavamo svakodnevne zadatke i živimo svoj život.

Ovaj će modul pružiti alate za jednostavnije provođenje promjena i bolje prihvaćanje tih promjena. Također će pomoći sudionicima u razumijevanju promjena te prikazati načine na koje sudionici mogu upravljati svojim reakcijama na promjene.

Ideja upravljanja promjenama na osobnoj razini proučava se već više od stotinu godina. No tek se od sredine 1980-ih upravljanje promjenama istražuje na poslovnoj razini.

RJEŠAVANJE SUKOBA

Ljudi često pretpostavljaju da je sukob uvijek negativan. Međutim to nije nužno tako. Ljudi su u biti različiti i sukob se jednostavno dogodi kad te razlike izađu na vidjelo.

Promatranje sukoba na ovaj način može nam pomoći da maksimiziramo moguće pozitivne ishode trenutnog problema. Sukob se može pojaviti u više oblika, a proces upravljanja sukobima koji se obrađuje ovom u modulu pomoći će nam u bilo kojoj situaciji. Opremljeni alatima i postupcima za rješavanje sukoba možemo istražiti i razumjeti razlike te ih koristiti za pozitivnije i produktivnije komuniciranje.

KREATIVNO RJEŠAVANJE PROBLEMA

Problem se može definirati kao scenarij u kojem se trenutna situacija ne podudara sa željenom situacijom ili kada stvarna izvedba ne odgovara očekivanjima. Ostale oznake problema uključuju izazove, prilike i bilo koju situaciju ili okolnost za koju postoji prostor za poboljšanje.

U posljednjih nekoliko desetljeća, psiholozi i poslovni ljudi otkrili su da osobe koje uspješno rješavaju probleme koriste istu vrstu procesa kako bi identificirali i implementirali rješenje svojih problema. Ovaj se postupak može primijeniti na bilo koji problem, veliki ili mali.

Ovaj će modul sudionicima pružiti pregled cjelokupnog procesa kreativnog rješavanja problema, kao i ključne alate za rješavanje problema koji se mogu koristiti svakodnevno.

POSLOVNI BONTON I DOPISIVANJE

Uspjeh u bilo kojoj industriji ovisi o odnosima, bilo sa suradnicima, klijentima, dobavljačima ili investitorima. Kvalitetni, produktivni i dugoročni poslovni odnosi rezultat su dobrog odgoja i pažljivog ophođenja s drugima.

Zbog toga je važno naučiti ne samo stručni dio posla, već i kako usvojiti ponašanje u društvu drugih. U tome nam uvelike pomaže poslovni bonton.

U poslovnom bontonu i dopisivanje je važan način komunikacije, no mnogima predstavlja problem. Ovaj modul će nas upoznati s poslovnim bontonom i polaznicima pružiti smjernice kako osvježiti i usavršiti vještinu pisane komunikacije.

UPRAVLJANJE ZAPOSLENICIMA

Potencijal za vođenje i upravljanje zaposlenicima postoji u svakom od nas. Taj potencijal mogu pokrenuti vanjski događaji, a može ga se naučiti razmišljajući i istražujući o sebi. Ova tema koristi upravo taj pristup. Nakon što naučimo tehnike upravljanja zaposlenicima, steći ćemo i samopouzdanje koje je potrebno za preuzimanje vodstva.

Upravljanje zaposlenicima je inspiriranje drugih da učine ono što treba učiniti. Ova edukacija predstavlja različite teorije vođenja te istražuje što to čini dobrog vođu.

UPRAVLJANJE STRESOM

Pozitivan i negativan stres stalno utječe na sve aspekte našeg života. Trebali bi težiti tome da maksimalno povećamo pozitivan stres, a što je više moguće umanjimo negativan.

U ovom modulu polaznici će naučiti metodu od tri mogućnosti „Trostruki A“ za nošenje s bilo kakvom stresnom situacijom, uključujući alate za razvoj osobnih vještina, poput korištenja rutine, tehnika opuštanja i sistema pisanja dnevnika stresa.

RAZVOJ I MOTIVACIJA TIMA

Izraz “visoko učinkoviti timovi” postao je često korištena poštapalica. Lako je govoriti o visoko učinkovitim timovima, ali što su oni, kako se formiraju i koje prednosti pružaju?

Na radnome mjestu motivacija postaje sve važnija. Visoko motivirani zaposlenici mnogo su uspješniji u svom poslu, a samim time i zadovoljniji. Što je zaposlenik zadovoljniji i profesionalniji, to će postići bolje rezultate.

Svaki poslodavac želi biti siguran da ima zaposlenike koji će dati sve od sebe. To podrazumijeva mnogo više od pukog stvaranja uvjeta u kojima će posao zaposlenicima biti olakšan. Kako bismo to postigli, važno je stvoriti ravnotežu u poticanju samouvjerenih i motiviranih zaposlenika i zaposlenika usmjerenih na ostvarenje ciljeva.

U ovom modulu se bavimo razvojem visoko učinkovitih timova te njihovom motivacijom.

BRIGA O KLIJENTU

Bili mi toga svjesni ili ne, svatko od nas na neki je način na raspolaganju svojim klijentima. Možda smo na prvim linijama tvrtke i pružamo usluge ljudima koji kupuju naše proizvode. Možda radimo u računovodstvu koje pomaže zaposlenicima obračunavajući njihove plaće i održavajući tvrtku aktivnom. Ili smo možda vlasnik tvrtke koji služi kako svojim zaposlenicima tako i klijentima.

Kroz ovaj modul dobro ćemo upoznati različite vrste klijenata te naučiti kako im možemo pružiti bolju uslugu i poboljšati se u tom procesu.

Svaki modul sadrži

  • Radni priručnik koji uključuje studije slučaja i upitnik za ponavljanje
  • Glasovno obrađenu PowerPoint prezentaciju
  • Upitnik procjene znanja
  • Potvrdu o uspješno završenom modulu

Obratite nam se s povjerenjem

Rado ćemo Vam pružiti više informacija ili poslati ponudu.

Prednosti

  • Ciklus uključuje velik broj najtraženijih tema važnih za rad na današnjem tržištu rada
  • Sudionici učenju pristupaju u vrijeme i mjestu kad i gdje im najbolje odgovara
  • Sudionici mogu više puta proći svaki modul
  • Sudionici stječu potvrdu o uspješno završenom modulu

Način korištenja

  • Sudioniku se dodjeljuje korisničko ime i lozinka za pristup sustavu
  • Moduli se mogu prolaziti vlastitom dinamikom i odabirom redoslijeda
  • Na početku se preporuča skinuti i ispisati priručnik koji olakšava praćenje, vježbe i ponavljanje
  • Želi li sudionik potvrdu o uspješnom završetku određenog modula, pristupa upitniku procjene znanja
  • Pristupni podatci namijenjeni su samo jednom sudioniku i vežu se uz njegovo ime i prezime
  • Trajanje pristupa je 12 mjeseci

Cijena pojedinog modula iznosi 90,00 €

Popust na odabir cjelokupnog ciklusa (15 modula) = 30% (cijena po modulu = 63,00 €)
Popust na odabir 10 i više modula iz cjelokupnog ciklusa = 20% (cijena po modulu = 72,00 €)
Popust na odabir 5 i više modula iz cjelokupnog ciklusa = 10% (cijena po modulu = 81,00 €)

“Ulaganje u znanje donosi najveće kamate.” Benjamin Franklin

OBRADILA
Mr. sc. Asja Lajtman Bosilj, poslovna savjetnica i trenerica, vlasnica obrta Avus, certificirana trenerica poslovnih edukacija u programu verificiranom od Ministarstva obrazovanja i licencirana savjetnica za provođenje NBI™ upitnika preferencija pri razmišljanju. Uz dugogodišnje radno iskustvo na menadžerskim pozicijama ima i bogato iskustvo u održavanju internih i eksternih edukacija na području razvoja mekih vještina. Članica je Centra poduzetnica i konzultantica EBRD. Surađuje s mnogim renomiranim tvrtkama i ima bogato iskustvo u održavanju edukacija iz područja vještina vođenja, prodaje, razvoja kompetencija i ljudskih resursa. Održala je niz edukacija za renomirane proizvodne i uslužne tvrtke u kojima koristi praktične primjere. Voli raditi u pozitivnoj i opuštenoj atmosferi.

E: asja.lajtman@avus.hr
M: +385 91 477 6234