Kroz dugogodišnje iskustvo u održavanju radionica, treninga, savjetovanja tvrtkama (osobito malim i srednjim poduzetnicima) zapazili smo da postoji veliko odstupanje od ciljeva, želja i potreba za implementacijom cjelovitih koncepata, primjerice upravljanja učinkom i nagrađivanjem, upravljanja prodajnim aktivnostima ili marketinškim aktivnostima i njihove same provedbe u praksi. Najčešće navođeni razlozi zašto je tome tako bili su nedostatak vremena i iskustva u provođenju takvih aktivnosti.

Ukoliko se i Vama kao vlasniku/direktoru događa da zaposlenici…

  • su često demotivirani
  • prigovaraju ili tiho negoduju
  • se žale da ne stignu, da im nedostaje vremena
  • kažu da su pod stresom
  • češće griješe (imate osjećaj kao da „ne čuju“ dobro)
  • zadatke rijetko dovrše do samog kraja
  • nemaju dovoljno koncentracije
  • (ili neki od njih) su u neprekidnom međusobnom sukobu
  • su u otporu prema novitetima koje želite uvesti
  • nisu više proaktivni (kao da samo „odrađuju“ dodijeljene zadatke)
  • ukoliko rade u prodaji ne ostvaruju zadane prodajne ciljeve
  • koji su voditelji prodaje nemaju dobre alate za praćenje prodaje svojih prodajnih predstavnika niti potencijala tržišta
  • stalno traže izgovore za neodržane sastanke s kupcima
  • „ne“ od kupca doživljavaju kao demotivaciju
  • stalno posjećuju jedne te iste kupce i nemaju inicijative otvarati nove
  • nemaju bazu podataka i ključnih osoba svojih klijenata (CRM)
  • nikako da zaključe prodaju i stalno govore da će zaključenje biti sljedeći mjesec (iako „projekt“ stoji tako otvoren mjesecima)
  • ne poznaju potencijal svojih kupaca niti teritorija
  • nemaju uvid niti „pokriće“ kojim to akcijama na kojima trenutno rade (ili planiraju raditi) mogu ostvariti zadane mjesečne i godišnje prodajne ciljeve i planove

… i ukoliko sami više nemate volje niti vremena ponekad ući i izjaviti što je potrebno učiniti,

postoji rješenje i možemo Vam pomoći. Upravo smo u cilju dugoročnog rješenja gore navedenih problema razvili cjelokupne koncepte sustavnog pristupa ljudskim resursima i upravljanju prodajom koji se sastoje od specijaliziranih softvera:

koji se mogu uvoditi prema potrebama i djelatnosti vaše tvrtke pojedinačno ili u kombinaciji.


Uz sam softver ovisno o odabranom paketu za Vas osiguravamo podršku, savjetovanje, rad s koordinatorima iz Vaše tvrtke, ali i mogućnost cjelokupnog sustava implementacije.

Obratite nam se s povjerenjem

Rado ćemo Vam pružiti više informacija ili poslati ponudu.