Na ovim radionicama ćemo primjenjivati naučene tehnike i alate za učinkovitu prezentaciju. Kako i što pripremamo? Kako otvaramo prezentaciju ili sastanak i gradimo pozitivnu atmosferu? Saznajemo kako ispravno postavljati pitanja, a uz to aktivno slušati. Učimo nuditi izbor proizvoda i usluga iz vlastitog asortimana prateći to korištenjem kataloga. Klijent se dvoumi, ima prigovor, nije siguran? Želimo sačuvati pažnju i fokus na temi. Kad zatvorimo vrata za sobom osjećamo se ponosno, zadovoljno, a klijenta ostavljamo u dobrom raspoloženju.
- Učinkovita priprema
- Otvaranje prezentacije ili započinjanje poslovnog sastanka
- Kako “probiti led” i opustiti atmosferu
- Neformalna komunikacija: kako i o čemu
- Upoznavanje poslovnog partnera
- Upoznavanje potreba poslovnog partnera
- Korištenje pitanja u praktičnim primjerima
- Aktivno slušanje u praktičnim primjerima
- Kako ponuditi da ne prodajemo već da poslovni partner kupuje
- Kako ponuditi izbor
- Kako koristiti kataloge
- Kako naglasiti prednosti proizvoda
- Kako argumentirano odgovoriti na prigovore
- Kako zadržati pažnju
- Zaključivanje razgovora – kako otići i ostaviti dobar dojam
Obratite nam se s povjerenjem
Rado ćemo Vam pružiti više informacija ili poslati ponudu.