Na ovim radionicama ćemo primjenjivati naučene tehnike i alate za učinkovitu prezentaciju. Kako i što pripremamo? Kako otvaramo prezentaciju ili sastanak i gradimo pozitivnu atmosferu? Saznajemo kako ispravno postavljati pitanja, a uz to aktivno slušati. Učimo nuditi izbor proizvoda i usluga iz vlastitog asortimana prateći to korištenjem kataloga. Klijent se dvoumi, ima prigovor, nije siguran? Želimo sačuvati pažnju i fokus na temi. Kad zatvorimo vrata za sobom osjećamo se ponosno, zadovoljno, a klijenta ostavljamo u dobrom raspoloženju.

  • Učinkovita priprema
  • Otvaranje prezentacije ili započinjanje poslovnog sastanka
  • Kako “probiti led” i opustiti atmosferu
  • Neformalna komunikacija: kako i o čemu
  • Upoznavanje poslovnog partnera
  • Upoznavanje potreba poslovnog partnera
  • Korištenje pitanja u praktičnim primjerima
  • Aktivno slušanje u praktičnim primjerima
  • Kako ponuditi da ne prodajemo već da poslovni partner kupuje
  • Kako ponuditi izbor
  • Kako koristiti kataloge
  • Kako naglasiti prednosti proizvoda
  • Kako argumentirano odgovoriti na prigovore
  • Kako zadržati pažnju
  • Zaključivanje razgovora – kako otići i ostaviti dobar dojam

Obratite nam se s povjerenjem

Rado ćemo Vam pružiti više informacija ili poslati ponudu.

Odgovori