Što se sve očekuje od office managera, tajnica, administratora, asistenata?

Da budu ljubazni prema klijentima, fleksibilni, okretni, pametni, da razumiju šefa i kad ne govori, da zabave klijenta kad se šefu sastanak oduži, da imaju uvjerljiv izgovor kada šef kasni ili čak i kada mu se ne da razgovarati s nekim klijentom, da su dopisi uredno ažurirani, izvještaji napravljeni, materijali nabavljeni…
Nije to ništa neobično i nije ovaj šef drugačiji od ostalih šefova, no kako bi tajnice, office manageri, administratori i asistenti lakše i jednostavnije obavljali sve gore navedeno, a uz to dobili niz praktičnih savjeta na radionici “Učinkovito komuniciranje i upravljanje vremenom” ćemo raditi u ugodnoj i opuštenoj atmosferi koristeći niz zanimljivih metoda rada, interakciju i praktične primjere i naučiti kako:

  • efikasnije organizirati radno vrijeme
  • učinkovitije komunicirati s nadređenim, klijentom i suradnicima na zadovoljstvo svih strana
  • aktivnim slušanjem doći do većeg razumijevanja

Obratite nam se s povjerenjem

Rado ćemo Vam pružiti više informacija ili poslati ponudu.

Odgovori