Gdje i kada možemo raditi?

U prostorijama poduzeća klijenta ili posebno prilagođenim prostorijama izvan poduzeća u terminima koje zajednički dogovorimo s klijentima.

Kako radimo?

U izdvojenim učionicama (u poslovnom prostoru poslodavca ili izvođača), u opuštenoj atmosferi, korištenjem modernih metoda (predavanja, vježbi, igranja uloga, međusobna razmjena znanja i iskustava rada u grupama na interaktivan način. Pozitivnim pristupom nastoji se pridobiti povjerenje svakog sudionika i prezentirati mu prednosti novih alata i ulaganja poslodavca u njihove vještine i razvoj.

Koju korist Vama nose radionice?

Stjecanje znanja i vještina iz područja vođenja, motiviranja i izgradnje tima, prodajne orijentacije, samo su neke od koristi koje će dobiti Vaši djelatnici dok će njihovom primjenom Vaše poduzeće ostvariti kompetitivnu prednost, kroz porast prodaje i zadovoljstvo klijenata što sve zajedno doprinosi povećanju profita. Također, nakon završetka izraditi ćemo izvještaj o održanoj radionici kako bi Vi dobili uvid u procjenu koristi od održane radionice sa stanovišta djelatnika, a također i edukatora.

Što je najvažnije napomenuti?

Ponuda sadržaja radionica nije fiksno određena već Vam omogućava da zajednički kreiramo program i elemente koji najbolje odgovaraju potrebama Vašeg poduzeća. Osim predloženih elemenata od strane predavača vrlo kvalitetno ćemo nastojati ukomponirati sadržaje koje biste željeli nenametljivo i afirmativno prenijeti svojim djelatnicima na način da oni kroz metode rada sami dođu do zaključka i izgovarajući ih zaključene činjenice prihvate kao svoje vlastite. Vama to daje mogućnost formiranja djelatnika tako da oni u svakodnevnom radu djeluju na način kako bi vi djelovali da to činite sami.

Analiza trening potreba

Obzirom da postoji velik broj mogućnosti i kombinacija, a u želji da što efikasnije kreiramo kvalitetnu radionicu posebno prilagođenu potrebama Vaše tvrtke, zamolili bi vas da odgovorite na nekoliko pitanja:

  1. Koliko djelatnika zapošljavate?
  2. Koja je struktura zaposlenika?
  3. Koliko razina managementa postoji i koliko je djelatnika zaposleno na svakoj razini?
  4. Koliko djelatnika radi u neposrednoj prodaji?
  5. Koje kompetencije (znanja, vještine i stavove) očekujete od koje razine svojih djelatnika?
  6. Kakvo je radno iskustvo Vaših djelatnika?
  7. Koje edukacije su djelatnici pohađali i kada?
  8. Koja znanja, vještine i stavove želite postići na organizacijskom nivou (dakle radionica važna svim zaposlenicima), koja na nivou određenih projekata, a koja kod djelatnika u određenim odjelima?
  9. Gdje biste voljeli održavati treninge (unutar prostorija tvrtke/u prostorijama koje organizira predavač)?
  10. Koliko dana/sati djelatnici mogu izostati s posla u cilju obrazovanja?
  11. U kojem vremenskom razdoblju biste volje odraditi sve radionice s istom tematikom?
  12. Koju posebnu poruku želite prenijeti svojim djelatnicima na afirmativan i optimističan način?

Ulaganje u znanja i vještine zaposlenika osigurava uspjeh i dugoročne rezultate svakog poduzeća. Klijent je zadovoljan kada se ispune njegova očekivanja. A kako znati što to klijent očekuje? Radionice nude odgovor upravo na to pitanje. Dobrodošli!