Visoko učinkoviti timovi – Ključ produktivnosti i poslovnog uspjeha
Zašto neki timovi s istim resursima ostvaruju izvanredne rezultate, dok drugi ostaju ispodprosječni? Odgovor se često krije u nevidljivim mehanizmima timske dinamike. Lako je govoriti o visoko učinkovitim timovima, ali što su oni, kako se formiraju i koje su njihove prednosti? Motivacija na radnome mjestu svakim je danom sve važnija. Visoko motivirani zaposlenici mnogo su […]
Što je onboarding i zašto je ključan za brendiranje poslodavca
U današnje vrijeme sveopćeg nedostatka kvalitetnih zaposlenika, a dodatno i ulaskom Gen-Z na tržište rada – digitalne generacije koja „živi“ i informira se na društvenim mrežama – strukturirani onboarding proces može biti ključan za stvaranje prvog dojma koji oblikuje lojalnost, zadovoljstvo i produktivnost novih zaposlenika. Time postaje temelj snažnog brendiranja poslodavca i dugoročnog angažmana i […]
Kako delegirati kao lider, a ne mikromenadžer – vodič u 6 koraka
Delegiranje je ključna menadžerska vještina koja omogućuje učinkovito raspoređivanje zadataka, ravnomjernu raspodjelu posla i optimalno korištenje timskih resursa. Kroz delegiranje menadžeri ne samo da se rasterećuju od zadataka koje imaju na „to do“ listi, već povećavaju učinkovitost i osnažuju svoj tim poticanjem samostalnosti, odgovornosti i profesionalnog razvoja zaposlenika. Kada članovi tima preuzmu odgovornost za specifične […]
Kako učinkovito razvijati meke vještine (II dio)?
Način učenja odraslih drugačiji je od učenja djece u školskoj dobi. To je iz jednostavnog razloga što odrasli već posjeduju određena znanja i iskustva te stoga u njihovom pristupu učenju to svakako treba uzeti u obzir. Za odrasle osobe, iskustvo je često najdjelotvorniji učitelj. Često prvo gledamo na obuku kao na način da izgradimo vještine, […]
Važnost kontinuiranog ulaganja u osobno obrazovanje i razvoj mekih vještina (I. dio)
U dinamičnom poslovnom okruženju koje se neprestano mijenja, od zaposlenika se više ne očekuju samo tehničke kompetencije, već da posjeduju i vještine koje će im omogućiti učinkovitu komunikaciju, prilagodbu i suradnju. Upravo meke vještine – interpersonalne, emocionalne i organizacijske – sve više određuju profesionalni uspjeh, napredovanje i otpornost na promjene. U ovom blogu obrađujemo zašto […]
Zašto vizija, misija i vrijednosti tvrtke više nisu opcija nego imperativ za privlačenje zaposlenika?
S ubrzanim ulaskom pripadnika Z-generacije (Gen-Z) na tržište rada — generacije koju obilježava digitalna pismenost, naglašena društvena odgovornost i potreba za svrhovitim radom — poslodavci se suočavaju s nužnošću redefiniranja svojih vrijednosnih okvira. Prema izvješću Deloitte Global 2023, čak 44% pripadnika Gen Z izjavljuje da bi odbili posao u tvrtki čije se vrijednosti ne podudaraju […]
Kako učinkovito upravljati vremenom?
Upravljanje vremenom ključ je na putu ostvarivanja postavljenih ciljeva. Bez dobrog upravljanja vremenom možemo se naći u situaciji da obavljamo nevažne poslove koji nas ne vode ispunjenju naših ciljeva. Vrijeme je dragocjeni resurs i njime moramo naučiti mudro upravljati. Takvim upravljanjem lakše i uz manje stresa možemo postići svoje ciljeve. Kvalitetnije upravljanje vremenom može nam […]
Kako učinkovito postaviti osobne i poslovne ciljeve?
Ciljevi su nam potrebni kako bismo izvršili zadatke te uspješno završili potrebne poslove. Ciljevi izražavaju željeno stanje ili rezultat koji se želi postići u određenom vremenu. Međutim, nisu svi ciljevi učinkoviti. Već sam način na koji izgovaramo cilj, same riječi koje upotrebljavamo može nam reći hoćemo li cilj ispuniti ili ne. Bilo da se radi […]