Povratna informacija u profesionalnom i osobnom razvoju
Povratna informacija (feedback) ključan je alat za profesionalni razvoj zaposlenika i unapređenje organizacijske kulture. Redovita i konstruktivna povratna informacija pomaže zaposlenicima da razumiju što rade dobro, gdje mogu napredovati i kako njihova uloga doprinosi uspjehu tvrtke. U uspješnim tvrtkama, ali i međuljudskim odnosima općenito, povratna informacija predstavlja ključni mehanizam putem kojeg se usmjerava ponašanje, podržava […]
Uključivost na radnom mjestu – temelj produktivnosti i angažmana
U današnjim modernim tvrtkama, uključivost (engl. inclusion) nije više samo neki poželjan ideal, već nužnost za sve tvrtke koje se predstavljaju kao poželjan poslodavac. Uključivo radno okruženje ne samo da odražava temeljne vrijednosti jednakosti i poštovanja razlika, već izravno doprinosi višim razinama produktivnosti i angažmana zaposlenika. No, što točno znači uključivost, i zašto je ona […]
Tranzicija iz operativca u menadžera – izazovi i rješenja
Kako se uspješno transformirati iz operativne u menadžersku ulogu? Ključ je u razvoju novih kompetencija, emocionalnoj prilagodbi i jasnoj podršci tvrtke. Iako je tranzicija iz operativne uloge u menadžersku poziciju ključna faza u profesionalnom razvoju, na žalost, često je i zanemarena u tvrtkama. Promocija u menadžersku poziciju često se doživljava kao priznanje za iznimne rezultate […]
EVP vs. Employer Branding – u čemu je razlika?
Zbog sve veće kompetitivnosti na tržištu rada, tvrtke se sve više trude i traže načine da se istaknu te razlikuju od konkurencije, a kako bi privukle talente. Rade to skoro isto kao i brendovi za potrošače. U toj želji za diferenciranjem, pojmovi poput Employer Value Proposition (EVP) i Employer Brandinga sve češće dolaze u prvi […]
Sustav upravljanja učinkom, razvojem zaposlenika i nagrađivanja
Kvalitetno upravljanje učinkom zaposlenika, njihov profesionalni razvoj i sustav nagrađivanja su tri temeljna stupa modernog strateškog upravljanja ljudskim resursima. Sve više tvrtki prepoznaje potrebu za integriranim HR sustavima koji povezuju procjenu radnog učinka, plan razvoja karijere i pravedne mehanizme motivacije i nagrađivanja. Takav pristup ne samo da doprinosi organizacijskoj učinkovitosti, već i potiče veći angažman […]
Važnost i uloga srednjeg menadžmenta u brendiranju poslodavca
Brendiranje poslodavca je jedan od ključnih alata u privlačenju talenata, osobito u razdobljima u kojima bilježimo nedostatak zaposlenika na tržištu rada. No, pri tome se ne misli samo na HR i marketinške kampanje (koje su i najvidljivije). Pri tome se prvenstveno misli na ono što se odvija u „pozadini“ – svakodnevne interakcije srednjeg menadžmenta sa […]
Zašto neposredno nadređeni menadžeri drže ključ uspješnog uvođenja promjene u tim?
U suvremenom poslovnom okruženju, promjene su svakodnevne, neizbježne i gotovo konstantna dimenzija organizacijskog života. Bez obzira na to radi li se o tehnološkim inovacijama, promjenama tržišnih uvjeta ili reorganizacijama, uspjeh svake promjene uvelike ovisi o načinu na koji se ona vodi – osobito na razini srednjeg menadžmenta. Upravo neposredno nadređeni menadžeri imaju ključnu ulogu u […]
Organizacijska kultura kao strateški resurs u suvremenom poslovnom okruženju
U današnjem sve dinamičnijem i kompleksnijem poslovnom okruženju, organizacijska kultura ne predstavlja samo skup neformalnih normi i vrijednosti koje oblikuju ponašanje zaposlenika, već postaje ključni čimbenik konkurentske prednosti. Zamislimo tvrtku kao sportski kolektiv ili klub koji može imati vrhunske pojedince, najbolje uvjete i neograničena financijska sredstva. Međutim, ako svatko “igra” po svom – rezultat koji […]