Pametno upravljanje prodajom – bez magičnih trikova i instant rješenja!

  1. Kako maksimizirati prodajni potencijal vaše tvrtke i povećati prodaju?
  2. Kako biti usklađen s prodajnim targetom/planom i premašiti ga?
  3. Imate li pregled nad svim ključnim aktivnostima vaših prodajnih predstavnika?
  4. Imate li sve važne informacije o kupcima organizirane, brzo i lako dostupne?

Odgovore na postavljena pitanja te konkretne smjernice kako prodavati više dobit ćete na sljedećem seminaru:

Otvoreni seminar za male i srednje poduzetnike:

Prodaja poslovnim korisnicima (B2B)– spoj vještina, iskustva i tehnologije

Cilj seminara:

Sustavnim pristupom prodaji poslovnim kupcima do boljih rezultata

28. rujan 2017. Arcotel, Zagreb
od 09 do 13,30

Kome je namijenjen seminar:

Svim ključnim sudionicima u prodaji poslovnim korisnicima: od prodajnih predstavnika, voditelja ključnih kupaca, voditelja prodaje do vlasnika poduzeća.

Sadržaj seminara:

  1. Trendovi u prodaji poslovnim korisnicima (B2B) prodaji – propuštate li što?
  2. Dostizanje targeta: planiranje prodaje danas za sutra
  3. Razvoj odnosa s klijentima – što se promijenilo
  4. Segmentacija klijenata i praktična primjena
  5. Tehnologija u prodaji

Seminar je izuzetno koristan za:

  1. Vlasnike tvrtki
  2. Direktore prodaje
  3. Menadžere prodaje

Konkretan rezultat seminara za sudionike:

Uvid u pametno upravljanje prodajom poslovnim korisnicima. Prodaja se ne događa slučajno već je plod pomno planirane i organizirane prodajne aktivnosti koristeći mnoge alate od kojih ćemo neke predstaviti na seminaru. Neka uspješna i pametna prodaja poslovnim korisnicima ne bude privilegija samo velikih sustava! Kako? Naučite na teoretskom predavanju i na primjerima iz prakse!

Organizator: Avus d.o.o. – Centar poslovnih edukacija i izvrsnosti u poslovanju.

Dosada smo održali više od 1000 uspješnih inhouse i otvorenih seminara i edukacija!
Predavači: mr. sc. Asja Lajtman Bosilj i gost predavač – direktor prodaje s više od dvadeset godina iskustva u međunarodnoj multinacionalnoj tvrtki

Reference:

Vrlo uspješno i profesionalno odrađena “in haus” radionica, s mnoštvom konkretnih primjera u praksi, primjenjivih odmah. Osim toga, voditeljica se ističe vrlo ugodnim, simpatičnim, a istovremeno profesionalnim nastupom te iznalazi zadivljujući broj raznoraznih rješenja za različite situacije.
Gđa Anita Rinkovec, direktor i vlasnik Ria Export Import

S Asjom surađujem godinama i mogu reći da su treninzi i radionice koje održava izuzetne interaktivne i iznimno pozitivne. Predavačica svojim pristupom održava pažnju i interes sudionika kroz čitavo vrijeme. Atmosfera je poticajna, a sudionici s treninga uvijek odlaze inspirirani, motivirani i zadovoljni čemu svjedoče i evaluacije u kojima uvijek daju najbolje ocjene.
Gđa Snježana Božinovska, Koordinator za edukacije u Sektoru građanstva, Erste & Steiermarkischebank

Već pri prvom susretu s gđom Lajtman-Bosilj svidjela nam se njena toplina, otvorenost i vedra narav. Na in house treningu koji je gospođa Lajtman kreirala upravo za dm vrlo brzo se uskladila s grupom i stvorila kreativnu i poticajnu radnu atmosferu. Sve ono o čemu govori gospođa Lajtman , ona zaista i primjenjuje na treninzima, što definitivno utječe na njenu autentičnost i uvjerljivost te je čini izuzetno kvalitetnim predavačem.
Nataša Odak, Menadžerica razvoja ljudskih resursa, DM Drogerie Markt d.o.o.

Poštovana gospođo Lajtman Bosilj,
zahvaljujem na dostavljenoj potvrdi o sudjelovanju na edukaciji koja je bila izuzetno korisna za sve sudionike. Ne samo da je bila korisna nego i dobro organizirana. Veseli me što ste odabrali odličan model koji je uključivao i sudionike. To je zasigurno doprinijelo cjelokupnoj atmosferi dobro organizirane edukacije. Odlično ste održali tu edukaciju i bili odličan moderator cjelokupnog zbivanja.
Gđa Snježana Š., Odjel pravnih i kadrovskih poslova

Ovo je bilo potpuno novo iskustvo. Ležernost u predavanju, stvarni i životopisni primjeri i naglašavanje bitnih momenata dalo je posebnu vrijednost cijeloj priči. Uživala sam u skupljanju novih znanja i upoznavanju novih ljudi. Veselim se nastavku učenja i produbljivanju znanja.
Prodajna menadžerica, Hrvatska

U dvogodišnjem edukacijskom programu tvrtka Avus d.o.o. i Asja Lajtman Bosilj održali su niz interaktivnih edukacija kako za Menadžment tako i za zaposlenike. Predavačica ima vrlo pozitivan pristup, a uz potrebna teoretska znanja vidljivo je prisutno i odgovarajuće višegodišnje iskustvo. Nakon provedenih edukacija postale su vidljive pozitivne promjene u svakodnevnom radu, a posebno u prihvaćanju promjena kao nužnog preduvjeta za daljnji razvoj kompanije.
Generalni direktor, Željko Marić, Ferro-Preis d.o.o.

Više iskustava naših klijenata možete vidjeti ovdje.

Cijena seminara:

1.000 kn + pdv

U cijenu je uključeno:

  • Predavanje
  • Materijali za sudionike
  • Osvježenje u pauzama
  • Snack
  • Predstavljanje aplikacija za pospješivanje prodaje poslovnim korisnicima za male i srednje poduzetnike

Kontaktirajte nas:

Asja Lajtman Bosilj: direktor tvrtke Avus i poslovni savjetnik, predavač i konzultant
E: asja.lajtman@avus.hr
M: +385 91 4 776 234

Avus d.o.o. u brojkama

  • više od 1000 dana održanih seminara i edukacija
  • više od 10 000 sudionika
  • više od 100 klijenata
  • 4,9 je prosječna ocjena seminara i edukacija koju dodjeluju sudionici (od 5,00)

Najčešće održane edukacije i seminari

  • Vještine suvremene komunikacije
  • Prodajne i pregovaračke vještine
  • Leadership za menadžere
  • Upravljanje vremenom i promjenama
  • Edukacijski team buildinzi
  • Puzzle osobnog razvoja i dr.

Newsletter

Ukoliko se želite informirati o uslugama i događajima koje organizira tvrtka Avus prijavite se na naš newsletter.